visszatekintés – 2015

Az idén jócskán lecsökkent a netes aktivitásom, legalábbis itt a blogon. A fejemben futnak időnként történetek, de valahogy nem kerülök időben gép elé. Most is leültem, hogy összeszedjem az idei évem, de valahogy csapongok… 🙂

Mindenesetre ez (is) egy fantasztikus év volt, és már alig várom, hogy a következő év még rátegyen egy lapáttal! Amire a legbüszkébb vagyok, hogy sikerült véghezvinnem az életmód-váltásom! Ez persze nem egy egyszeri esemény, folyamatosan tart, minden nap sokat dolgozom rajta, hol jobban, hol kevésbé jól, de valóban nagy változásokat, változtatásokat tettem, új távlatok nyíltak meg előttem, új célokat, terveket állítottam fel, mondhatom, hogy sokkal vidámabban várom a holnapot, mint eddig, ha ez lehetséges!

happy-new-year-2016-funny-quotes Remélem, másnak is csupa ilyen örömei voltak, illetve a kevésbé örömteli eseményeket is tudjátok pozitívan értékelni! Kívánom, hogy ne adjátok fel, lássátok meg a csodákat, éljétek az életet!

Boldog új évet kívánok! 🙂

Hozzászólás

Kategória: érdekességek, Mi jó történt ma veled?

Vélemény, hozzászólás?

