dudor

Úgy tűnik, hogy növesztettem egy dudort a pocimba. Nem tudom, mióta, de úgy gondolom, hogy ott lehet már egy ideje, lévén évek óta küzdök a vashiányos vérszegénységgel, hol erősebb, hol gyengébb hajhullással, állandó belázasodással, sűrű migrénes rohamokkal, de valahogy nem tudtam/tudtuk (az orvossal), miért van ez. Pedig drága szervezetem kétségbeesetten jelzi már egy ideje, hogy valami van! Szerintem az életmódváltásom, a kúrám, a fogyásom mind-mind hozzásegítettek ahhoz, hogy egyre jobban és jobban legyek, illetve így már a dudorom is észrevehetővé, érezhetővé vált.

Valójában nem tudom, mi ez, a háziorvosom küldött már nőgyógyászhoz, ultrahangra, sebészhez, gasztroenterológushoz, de senki nem akarja felvállalni, további vizsgálatok szükségesek. Mindenestre nagyon úgy néz ki, hogy a vastagbélhez kötődik, bár aztán lehet, hogy mégis apunak lesz igaza, és lenyeltem egy teniszlabdát! 🙂 Azt viszont elég határozottan állították, hogy jó indulatú. Biztosan az, hisz mit is akarna itt? Maximum felrázni, felnyitni a szemem…

Amikor először ezt meghallottam, összeszorult a szívem, nem tagadom. Még sírtam is picit. De mondhatom, elég könnyen átléptem a tagadás fázisán, és most már úgy érzem, jó, hogy legalább tudom, miről van szó (oké, még nem teljesen, de most már ki fog derülni!), mert most már tudom, mivel kell szembenéznem, talán azt is, mi az, amin gőzerővel dolgoznom kell.

Drága dudorom! Köszönöm, hogy végre találkoztunk, és hogy figyelmeztetsz arra, gyökerestől és visszavonhatatlanul változtatnom kell! Itt és most megígérem, hogy minden megteszek azért, hogy szépen és véglegesen eltüntesselek!

Reklámok

Hozzászólás

Kategória: egyéb, tépelődések

Vélemény, hozzászólás?

