április

Mégiscsak mozgolódnak bennem a dolgok, hiába nem kívánok belefolyni. Azt azért tisztán hiszem és tudom, hogy el kell menni, ikszelni kell, mert ez nem csak jogunk, de kötelességünk is. Én eddig is elmentem, tiszta fejjel viselem a változásokat, hiába nem az van, amit én akartam, de igenis azok tehetnek a leginkább a mai helyzetekről, akik nem mentek el – azért háromnegyed az a háromnegyed…

Most csak azért imádkozom, hogy végre, egyszer s mindenkorra megértsék már az emberek, hogy nem két lehetőség van. Én még gyerek voltam, de sokan nagyon fújtak, hogy ‘egypártrendszer’ van, hát mit lehet itt tenni, de valahogy még mindig ott tartunk, hogy az egy pártból lett kettő – pedig ez nem igaz. Még mindig tartom a nézetem, hogy az oldalak szétszakítanak, de amíg jelen vannak, törekedni kell arra, hogy a lehető legtisztességesebb, -becsületesebb, –megbízhatóbb, a világot jobb irányba terelőbb mellé tegyük a voksunkat. Én őket találtam:

tesz

Hozzászólás

Kategória: egyéb, tépelődések

Vélemény, hozzászólás?

