bilincsbe verve

Nagyon sietett reggel, bár már jócskán késésben voltak, nem a megszokott napirend szerint sikerült indulni. Hiába, már éjjel sem hűl le a levegő, nem csoda, ha nem lehet mélyen, kényelmesen aludni! De ő türelmes volt, csak várt, majd igyekezett behozni a késést, vidáman és kecsesen siklott az úton – bár száguldozásról szó sem lehetett, úgy tűnt, mintha mindenki egyszerre akarna beérni a városba. Sebaj, megtette, ami tőle telt, és boldog volt, mikor megállhatott egy kedves helyen, ahol majd az egész napját töltheti.

Várakozott, próbálta túlélni az izzóan forró napot – szerencsére, szemellenzőt, azt kapott! –, mikor egyszer csak arra jött az őr. Már messziről kiszúrta magának, arca torz vigyorba rándult, dörzsölte a markát, mire odaért mellé. Körbejárta, kiváncsian nézegette – és már hozta is a kütyüjét, térült-fordult, ügyködött, majd alaposan hozzárögzítette az úthoz. Szegény kis szürke, mozgásképtelenné vált, de hősiesen tűrte a megalázó helyzetet! Így találtam rá este:

bilincs

Való igaz, a jobb első kerékkel ráálltam a járdára, így volt csak hely, és úgy megörültem, hogy ezt is találtam… nem akadályoztam a gyalogos forgalmat, a kocsikat sem, pláne nem a mentőket, csak ráálltam a járda szélére, ami ha nem ívben kanyarodna, hanem szögletesen menne a fallal párhuzamosan, még rálógás nélkül is elférek.

Sebaj, hát ezt is megtapasztaltam, és hálás vagyok azért, hogy 14.605,- Ft-tal hozzájárulhattam én is, hogy drága közterület-felügyeletes embertársaim gond nélkül megkaphassák a fizetésüket! 🙂

Reklámok

3 hozzászólás

Kategória: egyéb

3 responses to “bilincsbe verve

  1. Haz ez hogy jott ki: 14.605,- ???

  2. Ooh akkor is vicces ez az összeg 😉 bocs, h ezen vigyorgok….

Vélemény, hozzászólás?

