felemás

Már egy ideje el akartam jutni Bagdi Bella egyik böjtös táborába, annyi jót hallottam magáról a böjtről is, illetve az általa szervezett táborokról – és egy hete végre lehetőségem nyílt részt venni egyen.

Ha valaki nemigen ismeri a böjtöt, egyből fogyókúrára asszociál, pedig nem az, illetve nem csak az. A böjtölés tisztulást jelent, testileg-lelkileg megtisztítjuk magunkat, sokat meditálunk, így bizonyos, éppen fennálló kérdéseinkre akár meg is találhatjuk a válaszokat. Amiről én eddig hallottam, az a 6 hetes böjti időszak húsvét előtt, bár az eléggé valláshoz kapcsolódik, hiába a sokkal régebbi “pogány” szokásokból vették át. Aztán hallottam már a manapság nagyon divatos böjtről is, ami full kaja-megvonásról szól, sőt, keserűsó-ivást, esetleg bélmosást is tartalmaz, hogy biztosan megtisztulj. Mondanom se kell, ezek egyike sem volt túl vonzó számomra, bár érdekes módon inkább megértem a tavaszi 6-hetes kúrát…

Hogy miért mentem mégis? Kedvelem Bella zenéjét, életfelfogását, nekem rengeteget segített, mióta 2 éve eljutottam a koncertjeire. Bizton mondhatom, az egész életemet totálisan a feje tetejére állította, amiket tanultam / tanulok tőle. Nagyon örülök, hogy ismerhetem, sokat köszönhetek neki, és mindenképpen szerettem volna egy ilyen rendezvényre is eljutni. Amúgy is időszerű volt, hogy lelépjek kicsit a taposómalomból, pont rám fért, hogy elvonuljak, magamban legyek, teljesen más dolgokkal foglalkozzam, mint általában. Gondoltam, jó buli lesz.

Itt éppen jógázunk, ott vagyok, kék pólóban... :-) Az is volt, csomó idegen ember, mindenki teljesen természetes, kedves, nyílt (sokkal nyíltabb, mint én, néha talán túlságosan is), barátságos, vidám, így aztán fantasztikus hangulata volt a dolognak. Egy szép helyre vonultunk el, egy veszprém-megyei kis falu mellé, az erdő közepébe. Ugye, már ettől más a hangulatod?! Megnyugszol, ellazulsz. De valahogy mégsem volt az igazi. Igen, full kaja-megvonás következett 5 napig, keserűsóval, szerencsére egyéb nem volt. Én kis naiv, gondoltam, majd rengeteg féle, finomabbnál finomabb zöldség- és gyümölcslevet fogyasztunk, na, hát ez nem volt, csak víz, illetve jó pár féle lightos tea. Igen, éhes voltam, de nem annyira, mint amennyire vártam, elviselhető volt. Sajnos, iszonyat erős fejfájás jött rám, ez viszont sokat levett a jó kedvemből. Illetve, olyan programok, előadások is voltak, amik elég mélyen belenyúltak az ember legbensőbb lényébe, amitől sajnos lelkileg teljesen összekavarodtam. Így aztán nem is éreztem magam annyira felhőtlenül, pedig pont azért mentem. Be kell vallanom, a 3. napon megfutamodtam. Szabályos émelygés, migrén, szédelgés jött rám, így este felálltam és eljöttem. Amint kiléptem a kapun, abban a pillanatban elfújták a nyavalyáim, tele lettem életenergiával, erővel, és nem, aznap még nem ettem, de másnap már igen.

Hát, így sikerült az én felemás böjtöm. Lehetett volna jobb is, de végül is, így is pozitívra értékelem, mert sok jó emberrel ismerkedtem meg, sok szeretetet kaptam tőlük, tiszta, érezhető, igazi szeretet, sokat tanultam magamról, jó dolgokat is, illetve olyat is, ami előrébb visz. Ne riasszon el senkit az én történetem, bárkinek örömmel ajánlom Bella táborait! 🙂

Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm!!!

Reklámok

2 hozzászólás

Kategória: érdekességek, Mi jó történt ma veled?, tépelődések

2 responses to “felemás

  1. Lehet, h neked nem ez a teljesen jó út, amit választani kell. Mert nem lehet egy út mindenkinek járható, még akkor sem, ha hiszünk benne, h az jó nekunk(mert másnak jó).
    Egy resze lehet a tied, de attól sem leszel kevesebb.
    Vagy pedig még nem vagy teljesen felkészült. Nem egyszerű ez, tudjuk.

    Szép napokat es további élményeket:)

Vélemény, hozzászólás?

