szétcsúszva

Valami biztosan van, mert az utóbbi napokban teljesen szétestem, nem találom a helyem, nem találok semmit. Persze, mérlegidőszak, meg minden, de már csütörtökön gyülekeztek a felhők, majd pénteken csúcsosodott a vihar. Jegyünk volt az Operába, már október óta meg akarom nézni a Hunyadi László-t, de akkor lecsúsztam, most sikerült jegyet venni. Ráadásul jó helyre, olcsó jegyet, már nagyon be voltam sózva. Kissé szokatlan módon 17.00-kor kezdődött, 16.15-kor indultunk a Nyugatitól, mivel dolgoztam, de onnan az Opera egy köpésre van. Öt után pár perccel értünk be, akkora dugó volt, már szétidegeltem magam. Erre berobogunk, mutatom a jegyeket, de még meg sem szólalt a srác, abban a pillanatban leesett, hogy az előadás az Erkel Színházban van. Hát ezt bebuktuk. Ekkor borult ki a bili, bár inkább elkeseredésemben, mint dühömben.

Vasárnap színházba mentünk, egy márciusban elmaradt előadást pótoltak most. 5x megnéztem, hogy hova megyünk, mikor megyünk, ne legyen gond. Be is értünk fél 7-re, még van fél óránk – ja, az előadás 19.30-kor kezdődik! 🙂 De szerencsére, ezen már csak nevetni tudtam…

Valahogy fáradt vagyok… nem tudom, mi ez, de jó lesz már a végére járni! 🙂 Már pont rámfér a holnap kezdődő tábor!

Reklámok

2 hozzászólás

Kategória: tépelődések

2 responses to “szétcsúszva

  1. Hat a legjobbakat az érkező napokra…
    Ismeros erzes. A napokban egy piroson éppen nem mentem át, életemben nem csináltam ilyet, de akkor 3-an szinte 3x voltam vegkozeli pillanatban… Pihenj! Toltodj! En is azt teszem 🙂

Vélemény, hozzászólás?

