vérnyomásos

Legutóbb, mikor dokinál voltam, nem volt elégedett a vérnyomásommal. Igazából nem tudom, magas vagy alacsony, mert mindig elfelejtem a számokat, nekem nem mondanak semmit. Viszont beutalt a kardiológiára, hogy tegyenek fel egy 24 órás vérnyomásmérőt. És ma reggel kaptam meg. Azt gondoltam, ez egy kisebb kütyü, mint a normál vérnyomásmérő, és a szerkezet is ott lesz a karomon, de nem. Így aztán a blúzom alatt jól be vagyok drótozva. Időnként, úgy 30 percenként mér egyet, éjjel 1,5 óránként fog. Holnap reggel viszem vissza. Vicces, hogy kérték, mikor érzem, hogy kezd mérni, ne mozogjak, ne is beszéljek. Az első mérésem pont a benzinkúton ért, és szegény kutas nem értette, mi bajom van, ahogy ott sóbálvánnyá meredtem a kocsi mellett. 🙂 Aztán meg a 7-es buszon ültem, azon meg az ember csak pattog, pedig próbáltam ám nem mozogni! 🙂

Reklámok

2 hozzászólás

Kategória: egyéb

2 responses to “vérnyomásos

  1. Valószínű magas, mert alacsonyra nem kotnek raf semmit 🙂 legalább is igy hallottam.
    Hihi azért ez jópofa, bár tudom, h nem vicces:))

Vélemény, hozzászólás?

