10 év

10 évvel ezelőtt, 2003. július 5-én költöztem el Érdről. Nem csak egy egyszerű költözés volt, otthonról költöztem el, nem éppen a legideálisabb körülmények között, közé. Azóta több helyen laktam már, albérletben is, saját lakásban is, rosszabb helyen is, jobb helyen is, mégsem éreztem soha otthon magam. Az otthon valami más. Nem sajnálom ezt a 10 évet, hisz rengeteget tett hozzám az a sok minden, amit közben megtapasztaltam, megláttam. Nem közhely, valóban igaz, ma nem lennék az, aki vagyok, ha nem ezt az utat járom be. Többször voltam közben kétségbeesve, volt, mikor nehezen láttam, mi lesz velem (velünk, hisz már akkor sem csak magamért voltam felelős), sok minden összetört, amiről azt hittem, soha nem lehet megjavítani (de, szerencsére, tévedtem!), de mindvégig az lebegett a szemem előtt, hogy végül is minden rendben van, hazafelé tartok. És most, 10 év után hazaérek.

10 év után visszaköltözöm Érdre.

Ismerem a várost, lévén ott nőttem fel, tudom, mik a hibái, mit lehetne jobbá tenni, tán még azt is tudom, hogyan, de az összes minden negatívuma ellenére én szeretem, otthon vagyok benne, nagyon hiányzott. A hely, ahova most megyünk, jelenleg nem az én tulajdonomban van, mégis az enyém, sokkal inkább, mint bármi, ahol eddig éltünk. Nem egy luxuslakosztály vagy kacsalábon forgó palota, van még mit dolgoznom rajta mind fizikailag, mind lelkileg, mind energiailag, de nagyon vártam már, hogy itt legyünk, sokat dolgoztam én ezért, és nagyon hálás  és boldog vagyok, hogy már itt tartok. Mai napon hazaköltözünk végre. Mosolygó arc

Köszönöm! Köszönöm! KÖSZÖNÖM!!!

FRISSÍTVE:

Még jó, hogy este bekészítettem a bejegyzést, de ma már itt is viharos szél van a hó és hideg mellett, szóval, még kétséges a dolog, nagyon úgy néz ki, csúszunk egy napot. Többet nem lehet, menni kell.

Reklámok

Hozzászólás

Kategória: család, Mi jó történt ma veled?

Vélemény, hozzászólás?

