profi

Nem vagyok egy profi fotós, az alábbi képet sem profi géppel készítettem, csak a telefonommal, a félhomályos fürdőszobában, fáradtan, úgy, hogy mire hazaértem, már órák óta hányingerig jutó migrénes fejfájásom volt, mégis teljesen elégedett vagyok a képpel. Jól sikerült, én vagyok rajta, csinos, mosolygós vagyok rajta.

Timi_120213

Azt gondolnám, hogy egy profi fotós ennél csak jobbat készíthet, hisz ért hozzá, megvan a felszerelése hozzá, és sokkal fejlettebb látásmódja van, de lehet, hogy inkább jobban felszínre tudja hozni a látásmódját, miáltal mi, többiek csak ámulva nézzük a képeit. Ehhez képest, legutóbb egy profi fotós az alábbi képet tudta rólam összehozni:

gam_35045 Tény, hogy vicsorítok, mint egy nem is tudom, micsoda, de volt ám sima mosolygós kép is, csak annyira erőltette a nyitott szájjal nevetést, amit én nem tudok parancsra teljesíteni, hogy ez lett belőle. Mindenesetre, csinált vagy 15 képet, ilyen-olyan beállításokkal, de ezt találta a legjobbnak, amit aztán fel is tett a netre, a nyilvántartásába. Ezt a képet. Ami alapján maximum akkor kapkodnak a tévések utánam, ha épp egy bányarémre lenne szükségük. Elszomorodtam. 😦

Hozzászólás

Kategória: mozi, tv, színház, tépelődések

Vélemény, hozzászólás?

