szőrmentén

A minap szembetalálkoztam a cukorgyantával, bár hallottam már róla, de nem foglalkoztatott a dolog, most viszont egészen beindultam. Hiszen akárhogy is, ha már újra és újra át kell esni ezen az eseményen, miért ne lehetne a lehető legolcsóbb, legkörnyezetkímélőbb, legegyszerűbb, és, nem utolsó sorban, a legkevésbé fájdalmas módon. Elolvastam hosszú-hosszú tudnivalókat, tanácsokat, tapasztalatokat, még videós bemutatót is néztem arról, hogy hogyan kell ezt készíteni otthon, ami, bár a leírtak alapján baromi egyszerű, korántsem az. Nagy lelkesen neki is estem a készítésnek, mindent úgy csináltam, ahogy mondták / mutatták – de úgy tűnik, mégsem. Úgy tűnik, egy megfelelő cukorgyanta-gombóc helyett kaptam egy tökéletes, kemény, fehér színű, ragyogó fondant-t… akár össze is dobhatnék most egy tortát gyorsan… és még mindig szőrösen. Arc nagy mosollyal

Reklámok

Hozzászólás

Kategória: érdekességek

Vélemény, hozzászólás?

