tamagocsi

Emlékeztek még a tamagocsira? Igen, az a kis ketyere, ami helyettesít egy  háziállatkát, ugyanúgy etetni kell, babusgatni, játszani vele, stb, és képes arra is, hogy kimúljon. 20 éves voltam, mikor bejött, azonnal vettem is magamnak egy picikét, mert kellett, mint egy falat kenyér, élt is talán egy hetet is, aztán kimúlt. Mivel a varázsát hamar elvesztette, nem élesztettem újra, lezártam, bekerült az egyik fiókomba.

Tegnap este Melcsi megtalálta. És bizony még működik! Annyira megtetszett neki, nagyon odavolt (pláne, mivel ilyen nincsen már senkinek! :-)), egész este játszott vele. Aztán megijedt, hogy nem viheti suliba, mert akkor elveszik tőle, ha csipog, de otthon meg éhenhal, kézenfekvő megoldás, vigyem én munkába, gondozzam. Aha, persze! 🙂 Nos, végül olyan szerencsétlenül tette le a szekrényre, hogy vége is lett. Volt nagy sírás-rívás, de megbeszéltük, majd pénteken délután újrapróbálja, felőlem vasárnap estig játszhat vele, vajon túlél-e addig… remélem, addigra azért ráébred, hogy nem olyan jó móka ez! 🙂

Reklámok

2 hozzászólás

Kategória: érdekességek, család

2 responses to “tamagocsi

  1. Nekünk is volt. :-)) De ha nem pátyolgatod folyamatosan tényleg hamar feldöglik. Még szerencse hogy egy igazi kutya-macska kibirja éhenveszés nélkül mig hazaér a gazdi a munkából. :-))

  2. hihi, nekem sosem volt, viszont a tetrisem mai napig működik, amit én is kb 20 éve vettem. Ha otthon vagyok, mindig játszom vele valamennyit, tisztára be vagyok zsongva tőle 🙂 🙂

Vélemény, hozzászólás?

