forog tovább

Második nap a forgatáson: klasszisokkal jobb volt, mint az első! Valószínűleg közrejátszott az is, hogy most 11-re kellett menni, így nem fél 4-kor keltem, ami azért baromi fontos tényező, mert legalább kialudtam magam előtte. Most már nem volt semmi nyűglődés, nem fájt a fejem, lábaim is csak a “normál” mértékben, az is csak estére. Ezzel, hogy nem reggel kezdtünk, mire mindenki elkészült, mire elindultunk, már volt 2 óra, sikerült nem is szétégnem a napon. Ja, és visszakaptam az eredeti ruhám, mert átalakították, hogy ne legyen olyan nagy a kivágás, és ez végre tökéletesen passzolt, cseppet sem szorított, levegőt is kaptam benne, ami azért mégiscsak egy fontos szempont. Mosolygó arc

Velünk utcai jelenetek vannak, így megint a séta volt a feladat, gyanítom, ez így marad végig. Most kezdésnek bekerültem egy állatszőröket árusító bódéba, aminek első nekifutásra nem örültem túlzottan, mert én sétálni, menni akarok, de hamar rájöttem, hogy a legjobb helyre kerültem, mert a ház tövében végig árnyék volt, ráadásul a bódé tetejét ponyva fedi, így tökéletes árnyékban voltam. Szórakoztattak ott engem pasik, két leánykérést is kaptam (később még férjem is volt, vele szőnyeget vettünk, és arra vártunk a kapunál, hogy kimehessünk a városból Mosolygó arc).

Mire innen arrébb mentünk, már 5 óra is lehetett, nem volt annyira erős a nap, kis szellőt is kaptunk, teljesen jól elviselhető volt az idő. Apróságok a melegről: az apócák is nehezen bírták:

Fénykép0082

ha már koldus vagy, legalább legyen esernyőd:Fénykép0084

Na, később már több színész is keveredett, ami azért elég furcsa volt. Mármint, nekem még rendeznem kell, hogy ott vannak emberek, akiket nézek a tévében, és akkor itt sétálok az utcán, és elmegy mellettem az egyik kedvencem (a sorozatból), és persze tudom én, hogy ugyanolyan ember, mint én, na de akkor is. Mosolygó arc Meg hát, ha az ember egy Oscar-díjas Neil Jordannel forgat…

Fénykép0086

Új értelmezést kapott a szótáramban a tökfödő kifejezés is Mosolygó arc: Fénykép0078

És akkor arról még nem is beszéltem, hogy milyen érzés, mikor ott állok, és szembejön velem, lehajtott fejjel, nem néz se jobbra, se balra, aztán, mire mellém ér, felemeli a fejét, és szinte azonnal összekapcsolódott a szemünk, világító kék szeme van, és egyből meglepett mosoly kúszik az arcára, és míg elmegy mellettem, fogva tart, hátrafelé néz, magam is fordulok meg… az egész nem volt több 3-4 másodpercnél, mégis olyan volt, mint a filmeken, megállt az idő, és senki más nem volt ott, hang se hallatszott… ja, ő a másik kedvencem a sorozatból. Mosolygó arc

Ezek után már eszembe sem jutott, hogy jöhet lábfájás, fejfájás, bárakármi, tele voltam erővel, még akkor is, mikor este 10 után parkolópályára tettek minket, mert csak a katonák kellettek, és csak éjfélre mentünk vissza, amikor is menekülnünk kellett, igen, futni, legalább lefelé a dombon, nem fel, de már meg sem kottyant! Mosolygó arc Futkározás után már el is engedtek minket, és szerencsére addigra a nagy tömeg is lement (itt már nem volt sok városi), hamar bekerültünk az öltöztetőkhöz, és mivel ügyesen kocsival mentem, 1 óra után már itthon is voltam. Egész nap és egész éjjel csak pörögtem és pörögtem, mint egy búgócsiga! Mosolygó arc

Ja igen, amin nem kicsit meglepődtem: úgy gondolom, hogy ide olyanok jönnek, akik ezt szeretnék csinálni, elvégre is nem kötelező, mégis rengetegen castingolnak, várják, hogy bekerüljenek, és bár tudom, hogy fizetést kapunk, és van, akinek ez nagyon is fontos, és pénz akkor is jár, túlóra is, ha csak ülünk a tartózkodóban, de azért most is megdöbbentett, hogy sokan mennyire vissza akarnak húzódni, inkább mennek félre, nehogy menni kelljen dolgozni, hacsak tehetik, inkább ücsörögnek, nem tetszik, hogy milyen frizurát csinálnak, hogy összekoszolnak, hogy le kell venni a zoknit a cipőből, mert hiába hosszú a szoknya, ha lépni kell, kissé megemeled, már kilátszik, stb. Most is sikerült az összes alkalommal lemennem, mert ahogy jönnek összeszedni az embereket, már ott termek legelöl, engem is vigyenek, nehogy lemaradjak, ha már ott vagyok, minden esélyt kihasználhassak, és nem egyszer szóltak a többiek, hogy ne menjél, maradj itt pihenni, vagy nem, most ne sétáljunk, csak álljunk itt beszélgetni, meg ilyenek. De hát én azért megyek, hogy ott legyek a sűrűjében! Mosolygó arc

2 hozzászólás

Kategória: Mi jó történt ma veled?, mozi, tv, színház

2 responses to “forog tovább

  1. Ez szuper élmény lehet. Nem csodálom ha pörögsz. 🙂

  2. Jaja, pörgök, bár most már fáradok… négy óra alvás után… 🙂

Vélemény, hozzászólás?

