bringakocsi

Nem először ülök már vonaton, láttam is már jó pár utast, aki hozta magával a biciklijét, ma már az új vonatokon van is hely, ahol 2-3 bringa is elfér, de ilyen speckó bringakocsival még nem találkoztam, mint ma reggel.

Mivel sokan szálltak a vonatra, gondoltam, nem próbálok meg hátul helyre vadászni, merészen bementem az első kocsiba, melynek az oldalára egy nagy bicikli volt festve, mondom, elülök én itt magamban – de ezt mások is így gondolhatták, meglepően sokan választották ugyanis a bringakocsit, bringa nélkül.

A kocsi elején és végén van rendes ajtó, mint az egyéb kocsikon, de itt közvetlenül a tárolóhoz is van ajtó, ahol a biciklit felhozhatod. Azt nem tudom, hogyan, mert olyan marha magasan van, hogy kissé macerás lehet felemelni a járgányt, jómagam még a le- és felszállást sem mertem itt megkísérelni a problémás térdeim miatt, bár, ha az ember bringázik, akkor bizonyára sportember és nem jelenthet neki gondot. A tároló egyik oldalán lehajtható oldalszékek, szemben pedig nagy kampók, amikre felakaszthatod a bicó egyik kerekét, másokat pedig a padlóhoz erősített kis csatornába teheted.

Egyébként elég bizarr látvány volt a sok üresen lógó kampó, engem inkább egy vágóhídra emlékeztetett, viszont tulajdonképpen nagyon ötletes és praktikus: egy egész osztályra való kis bringás befér ide a vasparipájával együtt.

Sajnos, a képek nem lettek túl jók. Szomorú arc

Fénykép0072

Volt, aki ügyesen használta a kampókat. Mosolygó arc

Fénykép0071

Reklámok

2 hozzászólás

Kategória: érdekességek

2 responses to “bringakocsi

  1. nyaranta ilyenek futkosnak (legalábbis Balaton környékén mindenképpen). Még sosem láttam belülről egyet sem. UUh, nekem is kicsit fura érzés így látni, olyan deportálós… 😦 😦 De praktikus, azt gondolom 🙂

  2. Hát az, fura volt. 🙂 Mondjuk, ha lettek volna benne bringák, az talán enyhíti ezt az érzést…

Vélemény, hozzászólás?

