kívánságok–vol 2.

Megint elkövettem azt a hibát, hogy engedtem magamnak, hogy a kevésbé jó dolgokról beszéljek, ahelyett, hogy kizárólag csak a pozitívumokra összpontosítsak. Mert miről is van szó? Nem az a lényeg, hogy hogyan is van az a kívánság, mit csinálnak a rádióban, hanem arról, hogy megkaptam, amit akarok. Mert mindig megkapom. Így utólag már bizonyítva látom ezt: szombaton, miközben mászkáltunk a városban, átsuhant az agyamon, olyan régen voltunk moziban, talán el kéne menni, de csak gondolat maradt, nem igazán értem rá foglalkozni ezzel. Másnap Melcsi mégis nyert a rádióban mozijegyeket. Olyan filmre nyerte, ami engem nem érdekelt, de kiderült, hogy négy jegyet kapott, nem csak kettőt! Vagyis három barátjával együtt mehetett mozizni. Én pedig ezt az időt magamban töltöttem, kirakatokat nézegettem, sétáltam, majd leültem és olvastam. Igazán feltöltődős kis délután volt! Még egy pont, hogy sokkal körültekintőbben kell eljárnom, mert minden csak jó történés, minden azért alakul úgy, hogy engem a helyes irányba vezessen.

Ja, mellesleg, tegnap a céges vevőnk bőkezű Jézuskája megajándékozott egy vadonatúj, nagyon szép és modern vasalóval – pont, miután idén leégett a kedves vasalóm, amit eddig még nem sikerült pótolnom. Mosolygó arc

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

