London calling

2004-ben találkoztunk először. Elég kilátástalan helyzetben voltunk, valahogy nem alakultak a dolgok úgy, ahogy szerettem volna, kissé depis hangulatba kerültem, mikoron egy játékon a hvg-ben nyertem 2 db Malév-repülőjegyet, az úticélt magam választhattam ki Európa 26 nagyvárosából. Gondolkodás nélkül Londont választottam. 🙂

Igen, ha minden rossznak tűnik is, ha összecsapnak a fejed felett a hullámok, akkor is mindig van egy kis pislákoló fénysugár – nekem akkor ez a 2 db jegy volt az. Különlegességét még az a tény is növelte, hogy nem csak Melcsinek, de nekem is az volt az első repülős utam. Izgalmasnak ígérkezett! 🙂

Mikor megérkeztünk a Heathrow-ra, a tömeg sodort magával minket kifelé, semmit nem tudtam, senkit nem ismertem, minden új volt nekem, de mégis fülig érő szájjal lépkedtem előre, és tudtam, hogy hazaértem. Fura érzés volt, annyit néztem képeken, annyit olvastam könyvekben, akár regényekben, akár a történelmének egy-egy darabját, annyiszor láttam térképét, kis utcáit, a metrókat, hogy azonnal tudtam, hova megyek, mit akarok, mit keresek. London ismerősként üdvözölt, holott az volt az első alkalom, hogy személyesen is találkoztunk. Azóta már jártam ott többször is, mindig csak rövidebb időre, de az a kis idő is mindig feltöltött, újjáélesztett.

És most eljött az idő, hogy újra Londonba menjünk! Már nagyon hiányzik! Most is, mint mindig, be vagyok sózva, alig várom már, hogy újra sétálhassak az ismerős utcákon, újra leülhessek a Tower udvarán, végigmenjünk a Baker street-en, leülhessek a Trafsquare szökőkútjainál, megnézzem a csodálatos (bár igazán icipici és alig észrevehető) ősi London Stone-t, elsétáljak Shakespeare Globe-színházának újjáépített másolatához (egyszer bizony bemegyek, be én! :-)), megnézzem a Clink-et. Most talán felülünk már az óriáskerékre is, és még esetleg egy Windsor is belefér. Részleteket majd, ha hazajöttünk! 🙂

Ha esetleg ilyen korán ébredtél, és kinézel az ablakon, még látod, ahogy elrepülünk feletted!

 

Reklámok

1 hozzászólás

Kategória: család, egyéb, kirándulások, Mi jó történt ma veled?

One response to “London calling

  1. oooh jaj, meddig lesztek ott? pont kerüljük egymást!!!! 😦 pedig felmentem volna egy kis városnézésre veletek!! Érezzétek nagyon jól magatokat!!! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

