Linda

Nem vagyok egy nagy tévénézős alkat ( persze, sorozatok minden mennyiségben, néha egy-egy filmet is beiktatva, na de nem a tévében, ahol minden cukor és minden gáz és minden tele hazug reklámokkal, dühítő, műsorokat megszakító, fárasztóan hosszú, szemfényvesztő reklámblokkokkal, magukat a legnagyobb mélységig lealázó, emberségüket a legteljesebb mértékig elvesztő gumi-celebekkel és információs hírcsatornaként tálalt 18-karikás vértől és félelemtől fröcsögő horrorokkal – szóval, no tv!), ennek ellenére valahogy még mindig nem tudtam magam rávenni, hogy lemondjam az előfizetésünk (szeretem a natgeot, a spektrumot, a travelt, a dekot, illetve Meli nézi nickelodeont).

Tegnap mégis csak lepottyantam a fotelomba, benyomtam a kapcsolót (vártam a Katedrálist, de egyrészt későn is kezdődik, másrészt 10 percenként reklám, harmadrészt, az angol után még jobban előtűnik az egyre gyengülő színvonalú magyar szinkron, így aztán végül csak nem néztem meg, majd.), és az m1-en a Linda kezdődött. Na, ezt most megnéztem, olyan jól esett az a majd’ 1 órácska! 🙂 Egyik szemem sírt, másik nevetett, mindkettő ugyanazon okból: annyira jó volt újra a ’80-as évek Budapestjén lenni, olyan jó volt a régi (ma már nagyon gagyi :-)) kis részt végigizgulni (lábjegyzet: Meli nem ismeri a sorozatot, ugye, neki teljesen új volt, nagyon nem nézte, viszont épp eléggé izgalmasnak találta még így is -> bőven elég ennyi izgalom a mai gyerekeknek is!), rácsodálkozni a már elmúlt, mégis anno olyan jól működő dolgokra, a sok menő zsigulira, a fiatal ismerős arcokra, a béna zsarukra, akik még hírből sem ismerték a gumikesztyűt, lazán összeujjlenyomatozták a tetthelyet, együtt énekelni a buszon táborozni igyekvő srácokkal a Mint a mókus-t (gyerekem enyhén ferde szemmel nézte, mi bajom van! 🙂 Meg akkor is kerekedtek a szemei erősen, mikor rákiáltottam, hogy híjjjjjáá! 😀), egyszóval, jó volt újra kicsit gondtalan gyereknek lenni! 🙂

Reklámok

Hozzászólás

Kategória: család, egyéb, Mi jó történt ma veled?, mozi, tv, színház

Vélemény, hozzászólás?

