városnézés kispénzűeknek

Mivel nagyon szeretek utazgatni, minden apró lehetőséget kihasználok. Így különösen örülök, ha becsusszan egy-egy munkaút, mindig igyekszem beletolni egy kis időt arra, hogy körülnézzek a környéken. Így jártam most legutóbb megint Frankfurtban.
Természetesen ezek nem luxus-utak, viszont annál izgalmasabbak. Ugyan sokszor csak néhány órám van, de még azt is jól ki lehet használni. Ősszel már jártam a városban, akkor gyalog vágtam neki, bejártam az óvárosi részt középen, a Majna-parton, most kicsit messzebb mentem. Legjobb módja a városlátogatásnak a villamos. Általában napijegyet veszek, azzal keresztül-kasul utazgathatok. Mikor célzottan el akarok jutni A-ból B-be, metróval megyek, az a leggyorsabb, de nézelődéshez inkább villamosra szállok (a buszt valahogy kevésbé szeretem). Most például kifogtam egy olyan vonalat, ami oda-vissza több, mint 2 órás út volt. Keresztülmentünk a városon, sőt, még a szomszédos Offenbachba is átjutottunk, ott volt az egyik végállomás, a másik pedig egy szép, csendes, erdős-dombos rész, ahonnan be lehetett látni az egész várost.
Igazán élvezetes kis utazgatás volt, a lábaimat is kíméltem, mégis sok arcát láttam egy idegen helynek. Különösen örülök, hogy többek között ezt a csodálatos kis kolostor-templomot is láthattam:

A képre kattintva megtekinthető a többi fotóm.

Reklámok

Hozzászólás

Kategória: kirándulások

Vélemény, hozzászólás?

