by alcohol

Kaptam egy bonus-card-ot a recepción, választhattam érte egy sört, bort vagy bármilyen üdítőt. Gondoltam, ma a vacsora mellé felhasználom, mint jókislány, iszom egy juice-t, de végül merész lettem, egy pohár vörösbort választottam, vagyis inkább egy rozét, mert elég halvány-rózsaszín volt (viszont annál finomabb!) 🙂

Befutott a kolléganő is, így végül nem egyedül vacsoráltam, de nem bántam. Ebben talán a borocska is közrejátszott, az egy pohár bortól is jól becsiccsentettem! 🙂 Megeredt a nyelvem, beszélgettünk, és még az angol is olyan könnyedén ment, mintha angolnak születtem volna, meg-megálltam időnként a fejemben, hogy megdicsérjem magam, milyen szuper vagyok. 🙂 Bízom benne, nem mondtam nagy hülyeségeket, bár nem úgy tűnt. 🙂 Lehet, hogy többet kéne innom? Persze, lehet, hogy nem, inkább többször kellene elengednem magam…

I’ve got a bonus-card at the reception which I could use for getting a drink at the bar. I chose a red wine, or more like a rose, as it looked like, but anyway, it tasted well. My college arrived while having my dinner, but never minded, I think, the wine helped me. We had a nice dinner, my English went high, I was so exited on it! 🙂 I hope I didn’t speak stupid things, but it didn’t seem like that. 🙂 Maybe I should drink more alcohol… or maybe not, just to be more open and relaxed…

Reklámok

1 hozzászólás

Kategória: egyéb, English

One response to “by alcohol

  1. én is megtapasztaltam már, pár pohárka után prímán pereg az angolos nyelvem is 🙂 (egy a bajom csak, hogy dolgozni nem lehet laposüveggel járni hehehe) 🙂

Vélemény, hozzászólás?

