táncos démon

Azt hiszem, tegnap meglátogatott az a bizonyos musical-démon, mert délután óta szinte egyfolytában csak énekelgetek, dalolva beszélek, sőt otthon még táncoltam is hozzá. Igen, ő lehetett az, bár személyesen még nem találkoztunk: 

Egészen büszke is vagyok magamra, olyan kis dalokat, áriákat szereztem! Úgy néz ki a dolog, hogy az irodában is, persze, egyelőre még csak akkor, mikor egyedül voltam, dalolásztam magamban, mindenféle pozitív, erőt adó, bíztató mantrákat, majd bevásárlás közben, a cipőboltban is, hazafelé a kocsiban, utcán, udvaron, és végül a lakásban is. Melit eleinte az őrületbe kergettem ezzel, de a vírus őt is megfertőzte, mert hamarosan csatlakozott hozzám, nem tudott ellenállni a késztetésnek,  együtt zengtük a dalt, mindenki a saját mondanivalóját, és még táncoltunk is hozzá. Meg kell mondjam, sokkal könnyeb így minden, hamarabb főtt a vacsora, szívvel készült a házi feladat, fel sem tűnt, és már el is mosogattam, térültünk-fordultunk, és már nem csak mi ragyogtunk, mint a fényfüzérekkel feldíszített fenyő karácsonykor, hanem a lakás is csillogott, már-már nem is lakás volt, hanem igazi otthon. Minden fényesebbnek, tisztábbnak tűnik, mosolygó szemeimen keresztül ragyog a Világ. Itt nincsenek is problémák, kínok, csak őszinteség és szeretet, mindennek megvan a maga helye, minden egyszerű és egyértelmű. Mindenki barátságos, senki nincs, aki szúrkálódna, piszkálódna, nem létezik ellenségeskedés. Kitágult a tér, a karjaim ölelésre vágynak, olyan erő lobog bennem, hogy úgy érzem, megfordítom az egész Világot!

Azóta is lebegek, annak dacára is, hogy ma, szombaton, be kellett jönnünk dolgozni. Még nem figyeltem fel rá, hogy mások is hasonlóan éreznének vagy viselkednének, de ami késik, nem múlik, eljön az az idő is. Azt hiszem, nem is akarok felébredni! 🙂

Reklámok

Hozzászólás

Kategória: Mi jó történt ma veled?, tépelődések

Vélemény, hozzászólás?

