Hóóóó!

Azért ez már nem fair!

 

Bár eszembe jutott 2005, amikor az utolsó napjaimat töltöttem az első munkahelyemen, és már minden a búcsúzásról, lezárásról szólt (elvégre is több, mint 10 évet kellett lezárni). Konkrétan az utolsó napon, március 4-én, pénteken, kereskedelmi napot tartottunk a Marriott Hotelben, Pesten, nekem már arra nem is kellett volna elmennem, de miért is ne, na, akkor volt ugyanilyen idő. Még a szakadt fityómmal közlekedtem, aznap is azzal jöttem fel Tbányáról Tbálintra, és mivel komoly hóhelyzet volt, és nagy pelyhekben hullott, így felmentem az M1-re. Igen ám, de a takarítás szinte lehetetlen volt, az emelkedőkön a kamionok beálltak, kb 30 km/h-val lehetett közlekedni, ráadásul az én ablaktörlőm nem működött, így 10 percenként félreálltam ablakot törölni, menet közben pedig egy botra tekert rongydarabbal próbáltam az oldalablakon kinyúlva egy kis lukat a szélvédőn tisztán tartani magamnak. Na, hát ez is egy elég kalandos út volt!

Ma ugyan nincs hideg, sőt, már most reggel is olvadozik, csöpörög, nem is értem, miért kaptuk a nyakunkba ezt a havat az éjjel. Holnapra ebből már nem lesz semmi. Hahó, Tavasztüdér, ébresztő! 🙂

1 hozzászólás

Kategória: érdekességek

One response to “Hóóóó!

  1. juj, nekem is vonatoznom kellett csütörtökön, izgultam is, hogy lejutok-e barátokhoz…
    amúgy egyszer március 15-én is volt hó, van róla valahol egy régi fotóm. A volt barátom autójának hátsó ablakára írtuk bele a hóba, hogy MÁRC.15. brrrr

Vélemény, hozzászólás?

