elkészült…

az első saját készítésű nadrágom :-):

4 hozzászólás

Kategória: egyéb

4 responses to “elkészült…

  1. Ez de jó!! Gratula!! és az oldalfotók is jók!!! 🙂

  2. Köszönöm!
    Hihi, igyekeztem kicsit feldobni az oldalt, ez most jól tükrözi, hogy még mindig Pompei bűvöletében élek! 🙂

  3. natimama

    Nagyon ügyes vagy!

    Tegnap este írtam kommentet a tízmilliószoros nap bejegyzésedhez, de nem tudom hova lett. :o(

    Keresgéltem én is a neten, de csak az első verzióra voltak találataim. Talán az lesz a jó! Ha hallok valami tutit, mondom.

  4. Megvan az, csak szerintem a linkek miatt spam-be került, de már elengedtem! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

