map

Sokszor még csak lesek, de imádom a mai interaktív térképeket! A műholdképpel már teljesen le lehet menni szinte az utcákra, sétálni idegen tájakon.

Megnéztem, hol lakik a főnököm. Gondolom, ez a szülei háza lehet, ő most Prágában él, amúgy egy dél-angliai cseppnyi falucska szélén lévő tanyát hozott ki a térkép, teljesen lementem, szinte bekukkantottam a vöröstéglás házacska ablakán, megcsodáltam a parkos udvart, melyet csak hatalmasra nőtt fák vettek körbe, a gyerekmedencét az udvaron, majd a sárga emberkét az útra helyeztem, és besétáltam a falucskába (szűk úton haladtam, amit fák szegélyeztek, az jutott eszembe, szokni kellene ezt is, hogy esténként végigslattyogjak arra egyedül), kijutottam a főútig, ahol a távolsági busz megállója van. A falucska egészen apró, nem volt több, mint 40-50 ház benne. Eltölthettem volna vele több időt is, de nem volt, így nem tudom, vegyesbolt, iskola, orvos, egyebek vannak-e, vagy azért már el kell menni egy szomszédos, nagyobb faluba. Majd az úton visszafordultam, és a másik irányba indultam a háztól elvezető földúton. Sokat kellett mennem, mire a szomszédos tanyáig értem! Körülöttem mindfelé megművelt földek, öröm volt arra sétálni!

Tesómat is meglestem már Nelsonban! 🙂 Együtt sétáltunk (skype-on) az utcájában, ahol él, a domb tetején, lementünk majdnem addig a helyig, ahol dolgozik, majd onnan még elsétáltunk a tengerpartra. Közben végig mesélt nekem arról, amerre jártunk. Szívmelengető élmény volt!

Hozzászólás

Kategória: érdekességek, kirándulások

Vélemény, hozzászólás?

