Én is szeretek játszani! :-)

Az alábbi kis kérdéssort Tyúktól hoztam, mert megtetszett! 🙂

“Tessék őszinte válaszokat adni! Mindegy, hogy általános iskolás vagy középiskolás válasz jut eszedbe.
Aztán megjelölni 3 embert, akinek továbbpasszolod, de nekik szólj, hogy mi újság, tudod, a szokásos.
Bátrabbak a bejegyzéshez mellékelhetnek egy általános iskolai fényképet is.”

Tehát:

1. Milyen irodalom tételt húztál az érettségin?
XIX. századi magyar próza – Ottlik Géza: Iskola a határon-ról beszéltem.

2. Ennek hány éve is?
16.

3. Emlékszel a középiskolás ofőd nevére?
Nem volt az még olyan régen! 🙂 Ruzsenszky Magdolna, matek-fizika szakos volt.

4. OKTV?
Harmadikban, történelem: Az egyház történelmének alakulása lakóhelyeden. Még az öreg plébánoshoz (Pelsőczy Ferenc) is eljártam (Törökbálinton, akkor ott laktunk), aki nagyon komolyan vette ám, sokat mesélt, de szigorú volt, majdnem rávett, hogy járjak hittanra meg templomba! Valahogyan sikerült elsumákolnom. Az öreget két suttyó két évvel később kirabolta és brutálisan meggyilkolta a plébánián.

A dolgozatom tetszett a töritanárnak, de szerette volna, ha részletesebb, hosszabb. Meguntam, nem írtam újra, nem adtam be végül. Még írógéppel kellett írni, volt ugyan számítógépünk, de csak játékra alkalmas, dos-rendszerű, 486-os, ha jól emlékszem 🙂

5. Milyen szakkörbe jártál?
Énekkaros voltam általánosban egy évig, meg karatéztam is néhány hónapig. Ezen kívül szerintem semmi.

6. Hányas, és milyen nevű úttörőcsapatban voltál pajtás/cserkész/ministráns?
2449. Számú Kölcsey Ferenc Úttörőcsapat (Azt hiszem. Még megvan a kisdobos- és az úttörő-igazolványom is otthon.)

7. Mi volt a tisztséged az őrsödben?
Szerintem semmi.

8. Mi volt a legmaradandóbb emléked egy osztálykirándulásról?
Húúúúúú…..

9. Milyen fakultációra jártál?
Általánosban kosaraztam, még egy pesti csapat válogatásán is voltam, de oda nem kellettem. A kosárlabda volt az egyetlen sport, amit szívesen csináltam. Gimiben matek faktos voltam.

10. Előfordult, hogy kirúgtak valamelyik suliból?
Nem. Tipikus jókislány voltam mindig. 🙂

11. Ki volt az általános iskolás nagy ő?
A b-ben B.Balázs.

12. A leggázabb poszter a szobád falán?
Gáz poszter? Szerintem nem voltak gáz poszterek azok: Michael Jackson, Kylie Minoque+Jason Donovan, Snap, George Michael, Rick Astley… ezek még általánosban. Később már név nélküli arcokból, kis képekből ragasztgattam nagy lapra, azok voltak a szekrényemen. Ja, és a nagy szekrényem belső ajtaján a mai napi rajtamaradt egy-egy poszter, már csak megszokásból sem szedem le: az egyik X-aktás, David Duchovny és Gilian Anderson, a másik pedig Féktelenül, Keanu Reeves. 🙂

+1. Aztán intő, bukás volt-e?
Nem.

Akiknek továbbküldöm a játékot: Euthymia, Tinkmara és Polla, remélem, van kedvetek játszani! 🙂

Ja, a fényképek:

2 hozzászólás

Kategória: egyéb

2 responses to “Én is szeretek játszani! :-)

  1. szia, köszi, igyekszem megírni a válaszokat, hamarost! 🙂

  2. Visszajelzés: 2010 in review « Gwen's Blog

Vélemény, hozzászólás?

