terv

Tegnap délután jött a mail, hogy jövő héten lesz a 2011-es budget prezentálása. Rám (ránk) szerdán kerül a sor. És még nincs kész a tábla, amit el kell készíteni. Mármint még maga a tábla sincs meg, a formátum, hogy mit is szeretnének látni, milyen bontásban! És még nincs kész a prezentáció, amit ki kell tölteni, elő kell adni. És még azt sem tudjuk, mi lesz a jövő évi terv, mert kulcsfontosságú adatok hiányoznak belőle. És én vagyok a láncszem legalja, mert a döntést fent hozzák meg, az én feladatom beírkálni a számokat a táblába – és ezek után én álljak ki a számokért?! Én magyarázzam, miért annyi az annyi?! Én álljak ki, vállaljak felelősséget a jövő évi tervünkért, úgy, hogy csak beírom a számokat, nagyrészt fogalmam sincs a jelentésükről, a mögöttes tartalmukról?! És mindezt néhány nap alatt…..

Ja, még persze lehet, hogy megúszom annyival, hogy “csak” elkészítem az anyagot, de nem kell mennem prezentálni, ez azért jobb egy fokkal. De még ezt sem lehet tudni, és már el kéne küldeni, hogy ki megy, mikor megy, hogy legyen szállás, meg kéne venni a repjegyet, és ami a legfontosabb, nekem szerveznem kell a gyerekemet, hisz mégsem hagyhatom egyedül 1-2-3 napra!

És az a válasz, hogy ne aggódjak, majd minden kiderül!!

Háááát, úgy igazából nem csodálkozom azon, hogy mindjárt hányok és a fejem lerobban a helyéről! :*****

Hozzászólás

Kategória: egyéb, tépelődések

Vélemény, hozzászólás?

