Első Emelet

Kicsit le vagyok maradva, nem tudtam, hogy újra összeálltak. De az isteni jószerencse megmutatta az utolsó pillanatban, hogy pénteken, Battán Első Emelet koncert – persze, hogy ott a helyünk!

Még vacilláltam, egy kissé lehangoló volt az egész napos (a napok óta tartó) esőzés meg szürkeség, de tudtam, hogy a rendezvénysátorban lesz, és végülis felálltunk háromnegyed kilenc körül, és usgyi, le a kocertre. Koncertet nézni az első sorból érdemes, de legalábbis nagyon az elején. Mikor leértünk, még tombola-húzás volt, csak csepegtek az emberek, így előre tudtunk menni. Persze, a kemény mag már ott nyomult középen, így a jobb szélen megálltunk, Melcsi legelöl, én valamivel mögötte. És aztán… nem is gondoltam volna, hogy ennyien lesznek, de mégis, és fiatalok is jöttek (mármint nálam fiatalabbak :-)). Mindenki kulturált volt, és mindenki barátságos is, mint egy összeszokott társaság, pedig nem is… Nagyon édesek voltak, igazi zene volt, igazi ének. Még vissza is jöttek egyszer, majd, mivel volt egy szülinaposuk, akit kihívtunk a “Boldog születésnapot!”-tal, még egyzser visszajöttek. 🙂 Sajnos, többször nem, pedig még vagy 2 órán keresztül elhallgattam volna őket!

Igazából én még elég kislány voltam, annyi, mint Meli most, mikor ők a csúcson voltak, de kivétel nélkül minden számukat ismertem, mindegyik szövege beugrott, együtt énekeltem a tömeggel. Nagyon jól sikerült a koncert, még sokkal jobb volt, mint amire számítottam, nagyon örülök, hogy sikerült kijutnom! 🙂

És akkor egy kis emlékezés…. 1985:

ugyanez 2008-ban:

Hozzászólás

Kategória: egyéb, Mi jó történt ma veled?

Vélemény, hozzászólás?

