Allergia és az a bizonyos krónikus…

Jellemző, hogy még egy allergia-vizsgálatra sem vagyok jó! 🙂 A papír, legalábbis egyik fele, azt mutatja, hogy nem vagyok allergiás semmire. Mármint semmi ételfélére. Ezt persze eddig is tudtam, nem is lepődtem meg rajta különösképpen. A papír másik fele ennél már érdekesebbnek tűnt: ott ugyanis mindenféle füveket néztek, és mindegyiknél kivétel nélkül az szerepelt, hogy nem értékelhető. Mármint a vérem. Pedig csak egy cső vér volt, az ételekre értékelhető, a füvekre nem. Érdekes. Szóval, most nem tudom, akkor allergiás vagyok-é vagy sem. Persze, emlékszem ám, hogy előző péntek este, mikor épp fulladással szenvedtem, bevettem azt az egy szem allergia-gyógyszert, hogy csillapodjon a köhögés… de utána volt még 3 nap gyógyszer nélkül, meg előtte is kb ugyanannyi.

Egyébként fülem rendben (bár fáj, és gyulladtnak tűnik, de nem az), orrom egy gyönyörű szép allergiás-orr (legalábbis belülről, mert kívülről olyan, mintha közelebbi ismeretségbe kerültem volna egy boroshordóval), a torkomban meg egy krónikus mandulagyulladás van, hurrá! Ja, és a vassal továbbra sem szenvedhetjük egymást, de, mivel nekem nagyobb szükségem van rá, mint neki énrám, felülkerekedem, csak úgy kunbélásan

Köszönöm szépen, jól vagyok, már gyógyulófélben, még a torkom is, hiszen már kimondtam, amit kellett, ennél többet már nincs kinek / minek!

2 hozzászólás

Kategória: egyéb

2 responses to “Allergia és az a bizonyos krónikus…

  1. Zsuzsu

    Gwen, nekem az allergológus azt mondta, a füvekre csak szezonon kívül lehet tesztet csinálni, mert amikor épp tombol az allergia, annyit tud meg a tesztből, hogy valami reakciót váltott ki. Az jó, hogy már gyógyulófélben van a torkod, meg az is, hogy végre orvoskézre kerültél 🙂 Az allergia meg hosszútávú dolog, sajnos nem múlik el egyetlen vizsgálattól. Kívánok sok türelmet és jó kezelőorvost – a kettő együtt meghozza gyümölcsét.

Vélemény, hozzászólás?

