Válaszkák

Még mindig forgatom ezt a “miért-néz-be?-és-ha-benéz,-miért-nem-szól?” – témát…

… és arra jutottam, hogy nem értem, mi itt a kérdés. Ha egy társaságban vagyunk, face-to-face, akkor beszélgetünk, nevetünk, vitatkozunk, vagy egyszerűen csak nagyokat hallgatunk, vagy úgy együtt, a társaság, vagy csak úgy egyedül, mert éppen most jól esik csak hallgatni, figyelni a többieket, esetleg merengeni azon, amiről beszélnek, és csak úgy velük lenni. Mert az olyan jó. Jó, ha együtt vagyok azokkal, akiket kedvelek, akik mellett feltöltődhetek, akik nem bánják, hogy csak úgy vagyok, mert örülnek, hogy ott vagyok. Tudom, ez az interneten másképp működik. Illetve, ugyanígy működik, csak éppen nem vagyok látható közelben, max egy eldugott helyen jelölik a nevem, hogy ott vagyok, de… de van, akinek zavarja a szemét, hogy ott vagyok, és nem szólok, csak csendben elfigyelek azok társaságában, akiket kedvelek… ez tényleg olyan nagy baj, olyan zavaró tényező vagyok? Nem értem a kérdést, nem látom a problémát. Vagy csak nem akarom érteni? 😐

Reklámok

6 hozzászólás

Kategória: barátok, tépelődések

6 responses to “Válaszkák

  1. Polla

    Még benne vagy a társaságban? Mert ez az egész eszmefuttatás csak akkor érvényes. Ha úgy érzik, hogy már nem vagy benne, akkor igen, onnantól kezdve zavaró tényező vagy. :(((

  2. Állítólag az Új Hely arról szól, hogy bárki odamehet, aki akar, legalábbis Tea így nyitotta meg…

  3. L.Gabi

    Másképp nézed a dolgokat, ezért nem érted. Tea ezért nyitotta, de aztán a párbeszéd mégis megszűnt, mert csak indulatokat, vitákat gerjesztett. Azóta az a fórum megint csak az ott maradottak fóruma gyakorlatilag. És ez akkor is így van, ha közben nyílt fórum.
    Banyukát pedig az első pillanattól érdekelte, zavarta, ha valaki csak úgy nézelődik a fórumon. Ez már a réges-régi fórumon is így volt. Veszett már össze ezen Arival vagy kivel. De ő volt az, aki mindig, rendszeresen felvetette ezt. Miért? Ki tudja?
    Én is szoktam olvasni más fórumokat, mert esetleg érdekel a témája. De nem szólok hozzá, mert láthatóan ott is zárt társaság van. És általában aztán el is maradok onnan.
    Aki az interneten bármit közzé tesz, annak tisztában kell lennie azzal, hogy azt bizony bárki olvashatja. De ő ezt úgy látszik nem tudja megemészteni.

    Vagy lehet csak az a baj, hogy a miénk meg zárt?

  4. Hogy Banyuka megint feltépte a sebeket, újra benéztem az Új Helyre, egyet-egyet hozzá is szóltam – minden különösebb reakció nélkül. Tegnap már csak megszokásból kukkantottam be, nem volt ott senki. Ma már nem is érdekel… annyira nem vagyok benne, nem tudok mit mondani a beszélgetésekre, nem tudok ott jópofizni, pláne, mivel még mindig itt tartunk: “elkeseredett a Gwen, mert Éva nem hívta meg”.
    Tudom, hogy komoly gondjaim vannak a kommunikáció terén, nem tudom jól kifejezni magam, nem köntörfalazok, csak mondom / írom, ami jön. Ezt szépen úgy mondják, nem vagyok diplomatikus. Iskolában fogalmazásra mindig így kaptam a jegyeket: fogalmazás: 4, helyesírás: 5, külalak: 3. Soha nem tudtam fogalmazni, pedig mindig faltam a könyveket, imádok olvasni, és van szókincsem is, de egyszerűen nem megy. De, hogy valamit annyiszor, annyiféleképpen leírok és elmondok, már több, mint egy éve, és a mai napig sem jut el bizonyos emberekig, az már azért komolyan elkeserítő és szánalmas!

  5. Puzzle15

    Addig birizgálta a csőrüket a nyílt fórum, amíg be nem csukták az ajtót. Ne bánd! Nincs ott semmi!

  6. Visszajelzés: 2010 in review « Gwen's Blog

Vélemény, hozzászólás?

