idegroncs

A mai napomat ki kéne törölni… meg úgy az egész időszakot, de ma nagyon nem jó. Már reggel rosszul ébredtem, ráadásul csak 11-kor (hetek óta nem alszom), így el is ment majdnem az egész nap, nem tartok sehol, ráadásul tök mákony minden, és egyáltalán semmi nem megy! Most ért el hozzám, hogy meleg van, eddig elvoltam azzal, hogy nyár van, de ma szó szerint patakokban folyik rólam a víz, büdös vagyok, mint egy ló, alig tudok mozogni, lelassultam, csak kínlódok. Utálom, hogy tele van a lakás kutyaszőrrel, utálom, hogy felmosok, és 2 perc múlva mindent belep a por, utálom, hogy Melcsi trehány, úgy takarít, hogy mindent kihoz a szobájából, majd elunja, és minden kint marad, és nem férek el, utálom, hogy tele van minden szeméttel, utálom, hogy nem tudok kiülni a teraszra, mert ezerrel odatűz a Nap, utálom, hogy a szomszéd gyerekek itt üvöltenek az ablak alatt, utálom, hogy már péntek van, és hétfőn dolgoznom kell, utálom, hogy a pénztárcámnál már csak a bankszámlám és a hasam üresebb, utálom, hogy nem találom a kiutat, mert le vagyok gyengülve, utálom, hogy úgy érzem, egy örvényben forgok és forgok, egyre lejjebb, utálom az egész Világot, és legfőképpen utálom magamat! :**

Reklámok

7 hozzászólás

Kategória: tépelődések

7 responses to “idegroncs

  1. L.Gabi

    Jaj, jaj, meg jaj!
    Van az embernek ilyen napja, olykor több is. És pocsék. Gyanítom nálad most a hétfői munka kezdés miatt csúcsosodott ennyire ki, az összes többi mellett.
    De legalább magadat ne utáld! Kérlek!

  2. Polla

    Gwen, ne már!
    Elmúlik te is tudod. Elmúlik, mint minden rossz, megígérem.
    Tessék elővenni a törhetetlen optimizmusodat, ne engedd el magad!

  3. Zsuzsu

    Veled érzek – vannak ilyen napjaim nekem is. Sőt, heteim is…Elmúlik. Veszel egy nagy levegőt, és továbblépsz. Addig is, fogom – fogjuk a kezed, jó?! Van valami, amiben segíthetek – konkrétan? Ismered a mail-címemet…

  4. Köszönöm lányok, nagyon!
    Tudom én, értem én, csak néha nagyon nehéz, sőt, egyre nehezebb már, hogy mindig erős legyek, és már nem akarok lenni! Csak kikapcsolni kéne és lebegni, és nem gondolkodni és döntéseket hozni, és nem felvenni mindent a hátamra, csak önzőzni… olyan jó lenne! :**

  5. Nem szabad így nekiállni!!!! A rossz után jönnek a jó dolgok és egy fordítva NEM IGAZ!!! Cmon!

  6. Magadat ne utáld!! A többit lehet, azok majd szépen előbb-utóbb megoldódnak, remélhetőleg, de magadat ne utáld!!!
    Szebb napokat!!

  7. Visszajelzés: 2010 in review « Gwen's Blog

Vélemény, hozzászólás?

