Robin

Eljutottam én is az “új” Robin Hoodig, vegyes érzelmekkel fogadott. Elég lassú volt, vontatott, néhol baromi unalmas, így bőven volt időm, hogy össze-összehasonlítgassam az “igazi” Robin Hood-dal, Kevin Costnerrel. Pedig nem ő volt az első, akit láttam, gyerekkoromban szerelmes voltam a Giuliano Gemma – féle Robinba is, de őt Costner legyőzte, és azóta is az élen van. Semmi bajom Russel Crowe-val, Cate Blanchett-et is szeretem, de nem győztek meg. Ridley Scott a csaták mestere, ezt már tudjuk, itt is csak hatalmas csaták voltak (bár eléggé egyensúlyát veszti, mikor A sorsdöntő csata a film végén max 8 percig tart…). A történet pedig… szerintem jobban jártak volna, ha elmesélik Robin Longstride történetét, anélkül, hogy rá akarják erőltetni Robin Hoodra. Így talán sokkal jobban élveztem volna, persze, kicsit pörgősebben, mert nem hiányzott volna Robin, aki lop a gazdagoktól és szétosztja a szegények között, Robin, aki a leghíresebb nyíllövő a vidéken, Robin, aki minden erejével Richard király mellett harcol az igazságért, szabadságért, Robin, a törvényen kívüli, aki a társaival a sherwood-i erdőben bújkál, nem hiányoztak volna Robin Hood barátai, Little John, Tuck barát, Will Scarlet, na, és persze, a fő ellensége, a nottinghami sherif! Hogy abból egy milyen súlytalan, jelentéktelen kis pojácát csináltak, na, az szégyen! A film utolsó kb 2 perce volt az, ami igazi robinhood-os volt, ez viszont elég kevéske… így marad csak olyan közepes.

Hozzászólás

Kategória: mozi, tv, színház

Vélemény, hozzászólás?

