2010.07.14.

– reggel Mistadobalina szólt a rádióban :-), így aztán úgy mentem dolgozni, hogy fülig ért a szám, és újra 17 éves voltam!

– végre felszerelték a szalagfüggönyöket, így már sokkal komfortosabb az iroda, és nem is vakulunk meg

– főnököm hétfőig már nem elérhető, én meg hétfőtől szabin vagyok, így a maradék pár napom sokkal nyugisabb lesz!

– 17.15-kor eljöttem haza

– megtaláltam a DU-MA KFT-s pólóm, és olyan, mint újkorában, pedig már 13 éves, és most azt nyúzom megint! 🙂

– Érden találkoztam a CLV112-vel – teli torokból, hangosan kacagtam, úgy tűnik a mai napom a nosztalgiájé! 😀

– kész a gépem, és kiderült, semmi baja nincs, csak egy-két dolgot meg kellett benne igazgatni, és máris úgy szuperál, mint régen

– Apu tegnap betette a kapát és a gereblyét a nagykerbe, mert elfelejtettük, de most végre van kapám is és gereblyém is!

– és most True Blood! ♥♥♥

Reklámok

Hozzászólás

Kategória: Mi jó történt ma veled?

Vélemény, hozzászólás?

