2010.07.13.

Tegnap már kidőltem, így ez most lemaradt:

Szóval, tegnap mi jó történt:

– felhívtam telefonon valakit, akivel már ezer éve nem beszéltem, és már írásban sem vagyunk napi kapcsolatban!

– főnököm felhívott, tetszett neki a táblázat, amit készítettem, teljesen fel volt dobódva, többször is megköszönte! (Köszönöm, ho’oponopono, köszönöm, Polla, köszönöm, Joe Vitale!)

– megcsináltam a trackert, és egyezett!

– este elvittem a gépem a szereldébe, mikor is egy órát együtt töltöttem apukámmal, ami nagyon jól esett!

– miután hazaértem, igaz, már fél kilenc volt, nekiestem a virágosomnak, és kiszedtem a gazokat. Felemelő és lenyugtató érzés volt, hogy megtisztogattam a drága virágaim!

Hát ennyi. Ugye, mennyi jó történt velem?! :-))

Reklámok

2 hozzászólás

Kategória: Mi jó történt ma veled?

2 responses to “2010.07.13.

  1. L.Gabi

    Látod, mindenhol megtalállak, pláne, ha mutatod az utat!
    És igen, klassz napod volt tegnap. Bárcsak minél több ilyen lenne az ember életében, mert egy-egy ilyen annyi erőt tud adni!
    Örülök neked!

    • Minden nap ilyen, ha nyitott szemmel, nyitott szívvel járunk! Én most erre törekszem, mert muszáj tovább lépnem, előrébb jutnom! :-))

Vélemény, hozzászólás?

